חוקים ותקנות לשימוש בגריל גז

תוכן עניינים

גריל גז הפך בשנים האחרונות למוצר מבוקש ביותר. התוצאות של בישול וצלייה באמצעות גריל גז הן לא פחות ממדהימות, ויש מי שמשתמש בו באופן יומיומי להכנת בשר וירקות טעימים. אולם, כמו בכל דבר, גם בכל הנוגע לגריל גז יש לנהוג בזהירות ובבטיחות. במאמר זה נעסוק בנושא חוקים ותקנות לשימוש בגריל גז וננסה להבין את חשיבותו.

 

אז למה לי גריל גז עכשיו?

המון אנשים מוצאים את גריל הגז בתור תחליף נהדר לגריל פחמים. ולמה? כי אמנם חוקים ותקנות לשימוש בגריל גז הם רבים יותר מאשר אלו של גריל הפחמים, אבל מדובר כאן במוצר שהיתרונות שלו שווים את ההתעסקות.

גריל גז הוא הרבה פחות מלכלך מאשר גריל פחמים, וכן הליך ההדלקה שלו הוא פשוט וקל. שלא כמו בגריל פחמים, בגריל גז העניין הוא להדליק ולכבות, ויש בו שליטה מלאה על טמפרטורת החום המבוקשת.

יתרונות נוספים של גריל גז הם שאין בו חומרי בערה, ובהתאם לא קיים חשש שהם ייצמדו לאוכל המתבשל על הגריל, ובנוסף אין כאן תלות בפחמים היות והגריל עובד על גז.

בשר

 

חוקים ותקנות לשימוש בגריל גז

חוקים ותקנות לשימוש בגריל גז הם עניין שהכרחי להכיר, גם לפני הזמנת גריל גז ובטח לפני השימוש בו. השימוש בגריל גז הוא שונה בתכלית משימוש בגריל פחמים, אז גם אם אתם מנגליסטים סופר מקצועיים – הנושא רלוונטי לכם מאוד.

ראשית נפתח ונגיד שכל נושא החיבור של גריל הגז לבלון הגז צריך להיעשות על ידי טכנאי גז מוסמך. גם אם אתם יודעים בדיוק איזה צינור מתחבר ולאן – ביצוע ההתקנה לבד היא אסורה ומסוכנת ביותר.

 

בטיחות גריל גז

מעבר לחוקים ותקנות לשימוש בגריל גז, קיימים גם כללי בטיחות לשימוש בו. כך, למשל, בסוף כל שימוש בגריל גז יש לסגור את צינור הגז. למה? ובכן, בצורה זו תוכלו להבטיח שגם אם אחד הילדים משחק בטעות עם הכפתורים של גריל הגז שברשותכם, לא תתבצע דליפת גז.

עוד עניין שחשוב להקפיד עליו הוא להחליף לפחות פעם בחמש שנים את צינור הגומי שמחבר בין נקודת הגז לבין הגריל. היות ולצינור יש נטייה להתבלות, החלפה תדירה שלו תמנע דליפות.

 

מידע נוסף על גריל גז

באתר של חברת GRILL – המותג המוביל בעולם לחובבי הברביקיו, תוכלו למצוא מידע נוסף על גריל גז – סוגי גריל גז, מחירי גריל גז, חלקים לגריל גז ועוד.

החברה מציעה מוצרים נוספים כמו מעשנות, גרילי פחם, אביזרים, חלקים לגרילי פחם, כיסויים, אביזרי בערה ואביזרי ניקוי.

מלבד כל אלו, באתר של חברת WEBER תוכלו למצוא עמוד שלם שמוקדש כולו לכתבות ומאמרים בנושא גריל גז, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את המוצר המתאים לכם ולהתחיל להנות מאוכל איכותי וטעים. בתאבון!

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חוזה בין לקוח לבין חברת הובלות

כאשר ישנו חוזה בין חברת ההובלות ובין הלקוח, כמו זה שניתן לעשות עם חברת אירית הובלות, אפשר להיות רגועים לחלוטין במידה ויהיה מקרה בו נגרם

חוזה בין לקוח לחברת ליסינג

לא משנה אם אתם עומדים לפני חתימה על הסכם ליסינג מימוני מלא או על הסכם ליסינג תפעולי, המשמעות היא שכעת אתם נכנסים לתקופה שבה אתם

איך לבחור תנור למטבח שלכם

המטבח הוא אחד החלקים החשובים במרחב הציבורי בבית. קשה למצוא רגע בו אחד מבני הבית לא נמצא במטבח – לקראת הכנת ארוחת צהריים או ערב,