עשיתי תאונת דרכים ואין לי ביטוח, מה עושים?

תוכן עניינים

אפשר לחלק את האוכלוסייה בישראל לשתי קטגוריות, שונאי סיכון ואוהבי סיכון. שונאי סיכון יעשו הכול בכדי להתכונן אל מצב חמור ובין היתר יעשו ביטוח.

לעומת זאת אוהבי סיכון לא יחששו מכלום ובין היתר לא יעשו ביטוח. הייתם מצפים כי יהיו מעט מאוד אוהבי סיכון במדינה אך הנתונים מראים שיש הרבה מאוד אנשים אשר לא עושים ביטוח או עושים רק ביטוח חלקי ולדוגמא מוותרים על ביטוח מקיף.

על כן עולה השאלה מה אוהב סיכון צריך לעשות במקרה של תאונת דרכים שבה אין לו ביטוח.

אם כן קודם כל אתם חייבים להחליף פרטים אם מי שעשיתם אתו תאונה וזה משהו שאסור לכם להתפשר עליו אם אתם רוצים לפעול בצורה החכמה והטובה ביותר שיש וכך לצמצם נזקים מאי ביטוח.

 

מדוע כדאי לפנות אל עורך דין במקרה של תאונת דרכים?

שימו לב אם עשיתם תאונת דרכים ואין לכם ביטוח עוד דבר שאתם חייבים לעשות זה לפנות אל עורך דין שייצג אתכם מול הרשויות ומול מי שעשיתם מולו את התאונה. כך לדוגמא יכול להיות שהעורך דין יוכיח כי התאונה קרתה באשמת הצד השני ואז אתם בכלל לא תצטרכו לשלם כסף לצד השני. לכן פניה אל עורך דין היא כה חכמה ולכן לא כדאי לעשות צעד ללא עורך דין. כמובן שאם אתם פונים אל עורך דין אתם חייבים לוודא כי הוא מבין בדיני ביטוח ובדיני תאונות דרכים ואז אתם תוכלו להיות הרבה יותר רגועים ולדעת כי יש מי שדואג לכם ושומר עליכם וזה שווה המון.

 

מדוע כדאי לפנות אל עורך דין רונן ברק?

אם אתם מחפשים אחר עורך הדין הטוב ביותר בארץ בתחום הביטוח, הנזיקין ותאונות הדרכים אתם צריכים להכיר את עורך דין רונן ברק. עורך דין ברק מחזיק בניסיון של עשרות שנים בתחום הביטוח ותאונות הדרכים ולאורך השנים הוא סייע למאות אנשים בנושאים אלו. עורך דין ברק שם לנגד עיניו את הלקוח והוא יעשה הכול בכדי שהלקוח לא יפגע ולא משנה מה הוביל אותו לפנות אל עורך דין ברק. מקצוענות היא שם המשחק אצל עורך דין ברק והיא באה לידי ביטוי בכל פעולה שלו לא רק זאת אלא שהצוות של עורך דין ברק יעשה הכול בכדי לסייע לכם ולהבטיח כי תקבלו את המגיע לכם.

 

אל תבחרו עורך דין מבלי לקבל עליו המלצות

עוד נקודה שאנו רוצים להדגיש היא שבשום פנים ואופן לא כדאי לבחור עורך דין מבלי לקבל עליו המלצות. כאשר אתם פונים אל העורך דין לדוגמא אל עורך דין רונן ברק בקשו ממנו טלפונים של לקוחות קודמים שלו ואז תדברו איתם ותשמעו מהם מדוע עורך דין ברק הוא הטוב בתחומו בפער ניכר מכל עורך דין אחר.

 

סמל משפטי

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
העונש עבור נהיגה תחת השפעת אלכוהול

כל מי שיש לו רישיון נהיגה ונוהג בחיי היומיום מודע היטב לסיכונים שבנהיגה, ויחד עם זאת, לא מעט אנשים מסתכנים מעבר לסיכון הברור הכרוך בנהיגה