סיבות לפנות לייעוץ משפטי לאחר תאונת דרכים

תוכן עניינים

תאונת דרכים קורת לעולם ללא הכנה מראש. יש בה אלמנט של חשש אמיתי, של אפשרות לפגיעה בנפש או לפציעה ארוכת זמן. אין להקל בתוצאות שלה, גם המחוקק הכיר בכך ולכן יש מגוון רחב של סיבות לפנות לייעוץ משפטי לאחר תאונת דרכים.

 

הפעולה הנכונה בזמן הנכון

נקלעתם לתאונת דרכים. זוהי סיטואציה שאף אחד לא מאחל לעצמו. יכול להיות שלא קרה לכם כלום, אולי גם הרכב נפגע באופן קטן, אתם חשים שאין צורך לעשות סיפור, וגם לא ממש בא לכם. אז כנראה שכאן הטעות שלכם. תאונת דרכים היא אירוע מכונן. זהו מקרה שהחיים יכולים בנקל להשתנות ולא לחזור להיות אותו הדבר.

לכן לכל פעולה שתעשו יש משמעות, החל מקבלת הטיפול, דרך המסמכים להם תזדקקו בשלב זה או אחר או אולי חלילה בנזק רפואי מתמשך. לכן הפעולה הראשונה שמומלץ לעשות לאחר שהסדרתם נשימה וקיבלתם טיפול רפואי ראשוני, הוא פנייה לעורך דין על מנת לקבל ייצוג בתאונות דרכים.

תאונת דרכים

ליווי לאורך כל הדרך

תאונות דרכים בישראל הן אירוע המתרחש יום יום שעה שעה. בכל תאונה שכזאת מתחילה מסכת של אירועים שידרשו טיפול צמוד בשלבים שונים של התהליך. רוב האנשים לא מכירים את הדרישות, מה צריך לעשות ובעיקר איך צריך לעשות לכן יש חשיבות ממשית לקבלת ייעוץ משפטי לאחר תאונת דרכים. ישנן מספר פעולות שחשוב לבצע על מנת שתוכלו בהמשך לקבל את המגיע לכם, ודעו לכם, אם עברת תאונת דרכים, משהו מגיע לכם.

ישנה חשיבות ממשית לגשת לכל פעולה בזמן, החל מקבלת דו"ח המשטרה מזירת התאונה, המשך במידע בגין הטיפול הרפואי ועד הגשת תביעה לחברות הביטוח בשלב ראשון ובמידת הצורך גם תביעה לבית המשפט, שאלת הצורך של ייצוג בתאונות דרכים היא בעלת משמעות בכל שלב בתהליך של אחרי התאונה.

 

התנהלות מקצועית

שימוש בייעוץ משפטי לאחר תאונת דרכים היא סוג של הכרח המאפשר לכם לטפל בעצמכם בהיבט הרפואי, אולי הכלכלי או הטיפול בבן משפחה כאשר את כלל ההתנהלות המקצועית מבצעים עבורכם. לרובנו אין את הידע הדרוש להתמודד מול כלל הרשויות.

בנוסף לכך לא מן הנמנע שבמידה ואזרח ללא ניסיון וידע ינסה להתנהל מול גורמים בירוקרטיים משמעותיים דוגמת חברות הביטוח, ביטוח לאומי או בתי המשפט, הם עלולים למצא עצמם במבוי סתום. כאן בדיוק נכנסת לתמונה היכולת המקצועית של עורך הדין. היחס אליו תמיד יהיה אחר, הרי ידוע וברור שהוא מכיר את סעיפי החוקים והדרישות השונות. לצערנו טיפול במקרי תאונות דרכים בישראל מחייב איש מקצוע שיוביל את המהלך.

 

מקסימום פיצוי

תהליך התביעה בגין תאונת דרכים הוא הליך שמההתחלה ועד הסוף יש לו מטרה אחת ברורה, המטרה היא השגת מקסימום פיצוי אפשרי מהגורמים השונים אשר י בהם יכולת להעניק סעד בגין אירוע התאונה. אין כאן רצון לייפות את המצב. השימוש בייעוץ משפטי ובשירותיו של עורך דין מומחה הם הכלי הטוב ביותר להשגת הפיצוי המקסימלי עבור המקרה שעבר עליכם.

ברוב המקרים עורך דין מנוסה ומקצועי יוכל להשיג לכם פיצויים רבים יותר כמו למשל השגת אחוזי נכות גבוהים יתר שיש בהם משמעות כספית עצומה לעיתים לתקופות של שנים ארוכות. אם אתם רוצים את הפיצוי הטוב ביותר, עורך דין הוא הפתרון הנכון.

עורך דין תאונות דרכים

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
כיצד לפעול במקרה של תאונת עבודה?

למרות שתאונות עבודה הן בסופו של דבר תאונות, כאשר ניתן לשייך אותן לעבודה כל הזכויות של הנפגע משתנות ובפועל הוא זכאי לקבל הרבה יותר דברים

כל מה שצריך להכיר על עולם הבוררות

עולם הבוררות הוא עולם מרתק, שחשוב להכיר במידה ואתם מחפשים אחר פתרון לסכסוכים, הן עסקיים, משפחתיים או בכל תחום אחר. הבוררות מהווה תחליף למשפט ולתביעה

מה העונש החמור ביותר על מעשה מגונה

עבירת המעשה המגונה תופסת חלק נרחב בפרק עבירות המין המצוי בחוק העונשין. הענישה בגין עבירה זו קשור בשני מאפיינים עיקריים. האחד מהם הוא נסיבות המעשה

5 סיבות לעשות ייפוי כוח מתמשך לאדם

ייפוי כח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר מגן עליכם מפני חוסר אונים ושליטה על החיים שלכם במידה ותהי חסרי כשירות לקבלת החלטות, באמצעותו תוכלו לבחור