ביטול חוזה בין בעל אולם אירועים לחתן והכלה – כל המידע

תוכן עניינים

קיבלתם טלפון מבעל האולם על כך שהוא החליט לבטל את החוזה של יום האירוע שלכם? החלטתם שאתם מעוניינים לבטל את החוזה מול בעל האולם כי קיבלתם הצעה אטרקטיבית יותר? ריכזנו עבורכם מידע חשוב בנוגע לביטול החוזה, ודגשים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם מבצעים צעד פזיז מדי.

 

חתימה על הסכם האירוע

לאחר שהגעתם לנציג האולם וישבתם איתו לגבי כל הדברים הרלוונטיים לחתונה שלכם, מגיע שלב החתימה על החוזה.

ממש כמו שאתם מגיעים לרכוש דירה מקבלן או מאדם אחר ואתם צריכים לחתום על חוזה בכדי להימנע ממצבים לא נעימים כמו פשיטת רגל שלשם כך תצטרכו עורך דין פשיטת רגל מקצועי עבור שני הצדדים – גם במקרה הזה של הסכם על חתונה או אירוע אחר, תצטרכו לחתום על חוזה שכולל את כל הדברים שהוחלט בין שני הצדדים (לרבות מחירי המנות של הסועדים, דברים שבעל האולם מתחייב לעשות/להוסיף, שעות השכרת האולם וכו').

החוזה עשוי להכיל פרטים נוספים שנסגרו ביניכם לבין בעל האולם (לעיתים בעלי אולמות אירועים מציעים שירותים נוספים עבור החתונה) – בחירת התאריך הרלוונטי, בחירת סוגי הארוחות שיוגשו לאורחים, דיג'י, אטרקציות שונות לאירועים ומגוון משימות אחרות –. לקבלת מידע נוסף על חתונות וספקים לחץ כאן.

 

החלטה על ביטול ההסכם

אם הגעתם לסיטואציה בה בעל האולם מתקשר אליכם או יוצר אתכם קשר בכל דרך כזו או אחרת ומודיע לכם כי הוא מעוניין לבטל את ההסכם שנחתם, עליכם להתייחס לכמה דברים. ראשית, אם מדובר בהתראה שנראית בעיניכם לקצרה מדי ושתגרום לשיבוש החתונה ועשויה לסכן הוצאות אחרות שכבר שילמתם עליהם – יש לכם את הזכות המלאה לגשת לעורך דין שיסייע לכם בהליכי תביעה משפית כנגד בעל האולם.

מנגד, ישנם מקרים שבהם בעל האולם מודיע מספיק זמן מראש לבני הזוג, וכמו כן מציע להם פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנגרמה להם. אם זה מקובל עליכם ואתם יכולים להימנע מלהגיע לבית המשפט – עשו זאת.

אפשרות שנייה שעשויה לקרות היא שאתם החלטתם ליצור קשר עם בעל אולם האירועים ולהודיע לו כי ברצונכם לבטל את ההסכם שחתמתם עליו מכל סיבה שהיא (בין אם מדובר בהחלטה משותפת של בני הזוג לבטל את החתונה ולהיפרד, בין אם מדובר בכך שקיבלתם הצעה אטרקטיבית יותר וכו').

במקרה הזה עליכם להיות זהירים ולהיות ערים לכל מה שחתמתם עליו בהסכם הראשוני.

לא מעט אולמות אירועים משאירים פרק זמן מסוים לפני מועד החתונה שבהם בני הזוג יכולים לבטל את החתונה ללא קנס או עם קנס מזערי, אך ככל שמתקרבים למועד החתונה נעשה העניין בעייתי יותר. לכן אם החלטתם שאתם רוצים לבטל את ההסכם – עשו זאת כמה שיותר מהר ובמקרה הצורך ערבו עורך דין מטעמכם בנושא.

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חוקים ותקנות לשימוש בגריל גז

גריל גז הפך בשנים האחרונות למוצר מבוקש ביותר. התוצאות של בישול וצלייה באמצעות גריל גז הן לא פחות ממדהימות, ויש מי שמשתמש בו באופן יומיומי

חוזה בין לקוח לבין חברת הובלות

כאשר ישנו חוזה בין חברת ההובלות ובין הלקוח, כמו זה שניתן לעשות עם חברת אירית הובלות, אפשר להיות רגועים לחלוטין במידה ויהיה מקרה בו נגרם

חוזה בין לקוח לחברת ליסינג

לא משנה אם אתם עומדים לפני חתימה על הסכם ליסינג מימוני מלא או על הסכם ליסינג תפעולי, המשמעות היא שכעת אתם נכנסים לתקופה שבה אתם

איך לבחור תנור למטבח שלכם

המטבח הוא אחד החלקים החשובים במרחב הציבורי בבית. קשה למצוא רגע בו אחד מבני הבית לא נמצא במטבח – לקראת הכנת ארוחת צהריים או ערב,