איך ניתן לבטל דו"ח על נהיגה תחת השפעת אלכוהול

תוכן עניינים

.נתפסתם נוהגים תחת השפעת אלכוהול? יכול להיות שניתן יהיה לבטל את הדו"ח. כיצד? להלן כל הפרטים

נהיגה תחת השפעת אלכוהול – אכיפה מוגברת של משטרת ישראל

בשנים האחרונות מקדישה משטרת ישראל משאבים רבים בכדי להגביר את האכיפה בכבישי ישראל כנגד נהג שיכורים, וזאת לאור המעורבות הגבוהה שלהם בתאונות קטלניות כמו גם העובדה כי כיום יותר ויותר נהגים מרגישים בנוח לעלות על ההגה כאשר בדמם ריכוז אלכוהול גבוהה, גם אם הם יודעים כי הם אינם כשירים לנהיגה. למעשה, האכיפה המוגברת הובילה לכך כי משטרת ישראל פועלת ביתר שאת כלפי נהגים אשר חשודים כשיכורים, לעיתים מבלי לבצע את הבדיקה באופן נכון,וכתוצאה מכך נהגים רבים אשר אינם נוהגים בשכרות מוצאים את עצמם לקראת הליך פלילי כנגדם, כמו גם דוחות אשר עלולים להגיע לאלפי שקלים בגין נהיגה בשכרות. חשוב לציין כי בראש ובראשונה אין לעלות על הרכב כאשר שותים אלכוהול, אולם במידה ונתפסתם ע"י שוטר ולא הייתם שיכורים – ישנם כמה צעדים חשובים ביותר שעליכם לבצע בכדי לגרום לביטול הדו"ח וכן ההליכים אשר עתידים להתבצע כנגדכם.

דוחות

מה לעשות בכדי לבטל דו"ח?

ע"פ עורך הדין ערן עקראוי, מומחה לדיני תעבורה ישנה חשיבות בראש ובראשונה לעבור את בדיקת הינשוף אצל השוטר,ולא לסרב לה.למעשה, סירוב לביצוע הבדיקה משמעותו היא שהאדם שיכור, ומדובר ב"ראיית זהב" בבית המשפט אשר עלולה לסבך אתכם באופן משמעותי גם אל מול השופטים. לאחר ביצוע הבדיקה בקשו לקבל עותק מהדו"ח של השוטר ופנו באופן מיידי לעורך דין לענייני תעבורה אשר יוכל להנחות אתכם לגבי צעדים להמשך, כאשר במידה ונלקחתם לחקירה חשוב לציין בפני השוטרים כי אתם מעוניינים בייצוג של עורך דין, וזאת בכדי שתוכלו לעבור את ההליך של החקירה באמצעות ליווי משפטי אשר ימנע אמירות אשר עלולות לשמש כנגדכם בבית המשפט.  בעת סיום ההליך ועם קבלת הדו"ח יבחן עורך הדין את מהימנות הבדיקה ויבדוק האם נפל בה פגם, סיטואציה אשר עלולה להתרחש לא מעט פעמיים במקרים מסוג זה. על כן, חשוב לזכור כי במידה ואתם רוצים לבטל את הדו"ח ולמנוע את המשך ההליכים כולל שלילת רישיון – פנייה לעורך דין הוא הצעד הטוב ביותר אותו תוכלו לבצע.

קיבלת דו"ח על נהיגה בשכרות? פנו עוד היום לעורך הדין ערן עקראוי

עו"ד ערן עקראוי הינו עורך דין מוביל בתחומו אשר ליווה מאות נאשמים בתיקים דומים, עם אחוזי זיכוי גבוהים ביותר – כל זאת לאור הרמה המקצועית הגבוהה וכן ההבנה המשפטית הרחבה אשר מאפשרת ללקוח לקבל מעטפת משפטית מהשורה הראשונה, עד לכדי זיכוי מוחלט. לקבלת ייעוץ ראשוני לאחר קבלת דו"ח על נהיגה בשכרות פנו באמצעות האתר של עורך הדין ערן בכתובת https://akrewi.co.il.

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
העונש עבור נהיגה תחת השפעת אלכוהול

כל מי שיש לו רישיון נהיגה ונוהג בחיי היומיום מודע היטב לסיכונים שבנהיגה, ויחד עם זאת, לא מעט אנשים מסתכנים מעבר לסיכון הברור הכרוך בנהיגה