איך לבחור תנור למטבח שלכם

תוכן עניינים

המטבח הוא אחד החלקים החשובים במרחב הציבורי בבית. קשה למצוא רגע בו אחד מבני הבית לא נמצא במטבח – לקראת הכנת ארוחת צהריים או ערב, נשנוש, שיעורי בית על השולחן במטבח או סתם חיפוש אוצרות במקרר.

בתוך המטבח, אחד ממוצרי החשמל השימושיים והחשובים הוא התנור. מה שהפך היום לפריט עיצובי לא פחות, בחירה נכונה של תנור למטבח חשובה למספר היבטים. במאמר הבא נציג עבורכם את ההיבטים השונים לפיהם תוכלו לבחור תנור חדש למטבח שלכם.

 

4 שיקולים בבחירת תנור מתאים למטבח שלכם

כשמדובר במוצר חשמל גדול המהווה חלק בלתי נפרד מהמטבח, קיימים כמה שיקולים שיעזרו לכם להחליט מהו התנור המושלם עבור המטבח שלכם. סידרנו עבורכם את השיקולים הנבחרים לבחירת התנור הנכון לכם:

 

  1. התנור המתאים לפי מיקום במטבח

השיקול הראשון בבחירת התנור זה שהוא פשוט צריך – להתאים. חשבו את מידות הגובה, הרוחב והעומק של המיקום מיועד לתנור (ואל תשכחו להקצות מיקום לכבל החשמל). לרוב, המידות הנפוצות הן גובה בין 55-60 ס"מ, רוחב של 55-60 ס"מ ועומק של כ-55 ס"מ.

בנוסף, ההתאמה נמדדת לא רק במיקום, אלא גם במראה! כיום, קיימים תנורים בצבעים ועיצובים שונים, כך שתוכלו לבחור את התנור המתאים ביותר למטבח שלכם.

 

  1. התנור המתאים לכם

לא רק האופים המקצועיים בימינו צריכים פונקציות מסוימות של תנור לאפייה. לתנורים היום, בניגוד לתנורים ישנים, קיימות מספר תוכניות הפעלה. הנפוצות בתנורים היום הן תכנית רגילה (פיזור חום רגיל), מצב טורבו, טורבו אקטיבי וגריל. בחרו בתנור בעל תוכניות ההפעלה הנחוצות לכם ובגודל מתאים – אין צורך להוציא כסף רב על תנור משוכלל יותר מהנדרש.

 

  1. תפעול, בקרה וניקוי

בסופו של דבר, השימוש בתנור צריך להיות לכם נגיש ונוח. אין סיבה שלזמן האפייה יתווספו דקות ארוכות של הבנת מערכת התנור, כשיש תנורים נגישים ומובנים יותר. ישנן פונקציות מסוימות בתנורים אשר יכולות להקל עליכם- שעון שבת או טיימר, אותם ניתן לחפש בתנורים השונים.

בנוסף, היבט נוסף שחשוב לזכור הוא שהתנור, מטבעו, נוטה להתלכלך. שיקול הניקיון הוא משמעותי לחלק מהאנשים, ולכן רצוי לוודא מראש את הקלות שבה ניתן לפרק ולהרכיב בחזרה חלקים שצריכים ניקוי בתנור, כמו המסילות ודלת התנור.

 

  1. מחיר

בסופו של דבר, המחיר הוא אכן שיקול קובע. טווח המחירים של תנורים נע בין מאות לאלפי שקלים. לכן, חשוב במיוחד לבחור את התנור המתאים בשילוב כלל השיקולים ומתוך המחיר המאפשר זאת.

 

לסיכום

המרוץ לבחירת התנור המושלם למטבח כולל בחינה והתלבטות בין תנורים רבים. בסוף התהליך, המטרה העיקרית היא לשמור על התנור שלם וללא פגע, גם במעבר דירה או העברות שונות. כדי לוודא שהתנור שלכם בטוח, כדאי לעבוד עם שירותי הובלות מקצועיים ואחראיים.

תנור במטבח מודרני

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
חוקים ותקנות לשימוש בגריל גז

גריל גז הפך בשנים האחרונות למוצר מבוקש ביותר. התוצאות של בישול וצלייה באמצעות גריל גז הן לא פחות ממדהימות, ויש מי שמשתמש בו באופן יומיומי

חוזה בין לקוח לבין חברת הובלות

כאשר ישנו חוזה בין חברת ההובלות ובין הלקוח, כמו זה שניתן לעשות עם חברת אירית הובלות, אפשר להיות רגועים לחלוטין במידה ויהיה מקרה בו נגרם

חוזה בין לקוח לחברת ליסינג

לא משנה אם אתם עומדים לפני חתימה על הסכם ליסינג מימוני מלא או על הסכם ליסינג תפעולי, המשמעות היא שכעת אתם נכנסים לתקופה שבה אתם