האם עורך דין פלילי מעולה חייב להיות יקר?

תוכן עניינים

מי שמוצא את עצמו מתגונן מול האשמות או חשדות בעבירות פליליות, צריך בדרך כלל לשכור עורך דין שמומחה לתחום הפלילי. הבחירה בעורך דין זה היא חשובה, מכיוון שהוא ישפיע על התוצאות של ההליך הפלילי כולו במידה רבה. אחת השאלות העולות אצל אנשים שמעוניינים בשירותי עורך דין היא: האם המחיר בהכרח מעיד על הרמה של עורך הדין? בכתבה זו ננסה לענות על שאלה זאת. 

 

משרדים ועורכי דין פליליים בארץ

בישראל יש מספר רב של עורכי דין פליליים שעובדים בצורה עצמאית, ומספר רב של משרדי עורכי דין שעוסקים בתחומי הדין הפליליים. כל עורך דין במדינה צריך ללמוד תואר ראשון במשפטים, לעבור התמחות במשרד עורכי דין מוכר ולעמוד בבחינה ממשלתית. עורכי דין פליליים מבצעים את ההתמחות שלהם במשרד עורכי דין שעוסק בתחומים פליליים.

לאחר מכן עורכי הדין הללו עובדים אצל עורכי דין בכירים יותר וצוברים ניסיון, בכדי שיוכלו לטפל בתיקים בכוחות עצמם. אם יש לכם צורך בייעוץ במקרה של חקירה או כתב אישום, לחצו על הקישור בכדי להתייעץ עם עורך דין פלילי עכשיו.

 

ממה מורכבת עלות שכר הטרחה של עורך דין פלילי?

עלות שכר טרחה של עורך דין פלילי מורכבת מהשעות שהוא צריך להקדיש לצורך הטיפול בתיק, הנסיעות והפגישות שקשורות לתיק וכל הליוו והייצוג בבית משפט. חשוב להבין, עורכי דין לומדים ומתמחים שנים ארוכות בכדי שיוכלו לטפל בתיקים פליליים מסוגים שונים, לכן הם גובים על שעת עבודה שלהם בהתאם לניסיונם, למוניטין שלהם ולהצלחות שלהם בתחום.

 

האם עורך דין פלילי יכול להיות זול?

כמו כל שירות או מוצר אחר בעולם, גם ייעוץ, ליווי וייצוג של עורך דין פלילי יכול להיות זול או יקר יותר, בלי שהדבר ישפיע על איכותו. למרות זאת, רוב עורכי הדין שמספקים שירות וייצוג איכותיים, דורשים מחירים של לפחות 600 שקל לשעת ייעוץ. במקרים רבים, המחיר של שעת ייעוץ יכול לעלות על 1000 שקל ואף להגיע ל-2000 שקל לשעה. חשוב להבין שעורך דין שיש לו ניסיון והצלחות רבות בתחום הפלילי, יבקש לקבל תשלום הולם בהתאם.

 

איך להחליט על ייעוץ וייצוג בתיק פלילי?

כדאי לבחור ייעוץ וייצוג עו"ד בתיק פלילי על פי הוותק והניסיון של עורך הדין, ההצלחות שהיו לו בבית המשפט והדרך שבה הוא מסביר לכם את המצב המשפטי שלכם. עורך דין צריך לתת  ללקוחותיו תמונת מצב בכל שלב, לאורך כל התנהלות התיק, וחשוב שההסברים שלו יהיו מובנים ללקוח.

 

הקשר בין המחיר לאיכות הייצוג של עורך דין פלילי – סיכום

ייצוג בתיק פלילי חשוב מאוד לצורך שמירה על הזכויות שלכם כלקוחות. כמו בכל מוצר או שירות, המחיר לא בהכרח קשור לאיכות השירות. עם זאת, עורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון מעוניינים לקבל תמורה הולמת לשירותים שלהם, כך שהמחיר שהם גובים בדרך כלל הוא גבוה יחסית.

עורך דין פלילי

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
רישום פלילי ללא הרשעה

רישום פלילי אשר נשמר במאגרי המשטרה והפרקליטות, יכול ללוות אנשים במשך שנים ארוכות, גם אם הפשע בוצע מזמן. יתרה מכך, גם במקרים בהם כלל לא

CBD – למי מותר למכור לנו?

בתקופה שלנו קשה שלא להיתקל במי שמעשן מריחואנה, החומר הזה, שבשנים האחרונות מספר צרכניו הולך וגדל, משווק כקנאביס רפואי באופן מורשה ומאושר ע"י משרד הבריאות.

מה זו עבירת הפרת אמונים?

כל פעולה שבאה לידי ביטוי בניגוד עניינים ומבוצעת על ידי עובד ציבור, עלולה להיחשב על פי החוק לסוג כזה או אחר של עבירת הפרת אמונים.