ויזה להודו – מדריך למתקשים בבירוקרטיה

תוכן עניינים

טיסה להודו יכולה להיות כמו חלום בעבור מטיילים ישראלים רבים, אך אם לא היה צורך להוציא ויזה על מנת להיכנס להודו, זה ודאי היה ככה. כדי להקל על חייכם, ריכזנו עבורכם מדריך אודות הוצאת ויזה להודו. מדריך למתקשים בבירוקרטיה – בואו נתחיל.

 

מבוא

על מנת להיכנס להודו, יש צורך להוציא ויזה. תהליך הוצאת הויזה ידוע כתהליך מורכב, מסורבל ומלא בבירוקרטיה. כיום, ניתן להנפיק ויזה להודו בקלות, מרחוק, דרך האינטרנט. אילו סוגי ויזות קיימות, מה תוקפן וכיצד ניתן להנפיק אותן? תהיו איתי.

 

ויזה אלקטרונית

ויזה אלקטרונית להודו, מאפשרת כניסה ל – 365 יום ממועד הוצאת הויזה. ויזה זו, מאפשרת כניסה ויצאה מהודו, ללא הגבלה. אך כל כניסה להודו, מוגבלת בשהייה של עד 90 יום.

ויזה אלקטרונית ניתן להזמין דרך האינטרנט, מכל מקום, באופן נוח, זול ומהיר. אומנם ויזה אלקטרונית נגישה וזמינה, אך היא אינה מתאימה למטיילים אשר מעוניינים לטייל יותר מ – 90 יום. על מנת להמשיך ולטייל, על המטיילים לצאת ולהיכנס חזרה להודו לאחר 90 יום.

 

הנפקת ויזה להודו בישראל

אם אתם נמצאים בישראל, ומתכננים את הטיסה להודו, תוכלו להוציא ויזה כבר מהארץ. האחת, ויזה באמצעות שגרירות הודו בישראל. השנייה, באתר https://evisa.co.il תוכלו לקבל סיוע בהוצאת ויזה להודו באופן מקוון, פשוט ומהיר.

 

הנפקת ויזה להודו בחו"ל

מטיילים רבים אינם מגיעים להודו מישראל, אלא ממדינות שונות במזרח. אלו אשר מגיעים ממדינות אחרות, יכולים להוציא ויזה בנאפל וסרי לנקה.

 

אלקטרונית או בדרכון – הנפקת ויזת עסקים

כיום, ישראלים רבים טסים להודו למטרות עסקים כאלו ואחרים. ישראלים אשר טסים למטרת עסקים בהודו, צריכים להוציא ויזת עסקים להודו. ישנם שני סוגים של ויזות עסקים:

  • ויזת עסקים אלקטרונית – תוקפה של ויזה זו היא ל – 365 יום ממועד הנפקתה. ויזה זו מאפשרת כניסות ויציאות להודו באופן חופשי, כאשר כל כניסה מוגבלת בשהייה של עד 180 יום.
  • ויזת עסקים בדרכון – תוקפה של ויזה זו היא ל – 365 יום ממועד הנפקתה. ויזה זו מאפשרת שהייה ארוכה, וכן כניסות מרובות. אך יש לציין כי תהליך הוצאת ויזת עסקים בדרכון אורכת זמן רב יותר וכוללת בירוקרטיה ומסמכים רבים.

 

על רגל אחת – מדריך להוצאת ויזה להודו למתקשים בבירוקרטיה

הודו היא חלומם של רבים, אך על מנת להגיע אל החלום, צריך להנפיק ויזה. ישנן מספר סוגי ויזות ומספר דרכים להנפיקן לפי מקומכם טרם ההגעה להודו. כיום, ניתן להנפיק ויזה אלקטרונית התקפה ל – 365 יום, ויזה דרך הארץ, באופן מקוון, וכן ויזה בחו"ל, בנאפל וסרי לנקה. כמו כן, לאנשי עסקים ישנה ויזת עסקים אלקטרונית או הנפקה בדרכון, אשר מותאמת לנסיעות ממושכות למטרות עסקים.

ויזה

 

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף