איזה עורך דין מתאים להשגת כספי פיצויים מחברות ביטוח

תוכן עניינים

נקלעתם לתאונת דרכים? אירע לכם אירוע רפואי בלתי צפוי? הדירה שלכם הוצפה? "מזל שיש ביטוח", אתם בוודאי חושבים. לצערנו, במקרים רבים חברות הביטוח לא באות לקראת הלקוח ולא מתנהלות איתו בצורה פשוטה. במאמר הבא נסביר איזה עורך דין מתאים להשגת כספי הפיצויים שמגיעים לכם מחברות הביטוח.

 

כספי פיצויים מחברות ביטוח

לפי החוק, לכל האזרחים במדינת ישראל צריך להיות לפחות ביטוח פרטי אחד. למעשה, החוק מחייב אותנו לעשות ביטוח חובה לרכב אצל חברת ביטוח פרטית, לפני שעולים על ההגה. גם כאשר מעוניינים לרכוש דירה באמצעות משכנתא, הבנק יכול להכריח אותנו לעשות ביטוח משכנתא, שמורכב מביטוח חיים וביטוח דירה.

למרבית האזרחים יש ביטוח פרטי, ורובם גם נדרשים להפעיל את הביטוח ולקבל פיצויים בתקופה כזו או אחרת במהלך החיים שלהם. תוכלו לקרוא עוד על התמודדות מול חברת ביטוח באתר https://fclaw.co.il.

 

זה לא הולך להיות כל כך פשוט

למרות שאנחנו מצפים מחברת הביטוח לסייע לנו להשיג את הפיצויים שמגיעים לנו, הדבר לא פשוט כל כך כפי שהוא נשמע. חברות הביטוח מעוניינות לשמור על רווחים גבוהים, ולפעמים הן חוסכות על חשבון הלקוחות. במקרים הללו, מוטב לקבל סיוע מעורך דין.

 

סיוע מעורך דין

עורכי דין הם לא סתם אנשי מקצוע. מדובר באנשי המקצוע הבקיאים ביותר בחוק, מבחינה משפטית. עורכי דין יודעים לנקוט בפעולות משפטיות שונות מול גופים שונים. הם מסוגלים לייעץ מבחינה משפטית מה ניתן לעשות. הבקיאות שלהם בחוק מאפשרת להם לסייע לנו במגוון סיטואציות שונות ומגוונות, גם כאלו שמורכבות מבחינה משפטית.

 

עורך דין מתאים מול חברות הביטוח

אם אתם מעוניינים לקבל סיוע מעורך דין מול חברת הביטוח, אתם צריכים למצוא עורך דין שמתאים להתנהלות מול חברת ביטוח פרטית. עורך דין חברות ביטוח הוא עורך דין כזה, שמתמחה בעבודה מול חברות ביטוח, מה שמקנה לו ניסיון ומיומנות בתחום.

 

כיצד תוכלו לבחור אותו?

בחירת עורך דין לא אמורה להיות שונה יותר מדי מבחירה של כל איש מקצוע אחר. מוטב לחפש עורך דין מנוסה, כלומר כזה שכבר יצא לו לעבוד מול חברת ביטוח פרטית בנוגע לסיטואציה שדומה למקרה שלכם. בנוסף, חפשו עורך דין שמקבל המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם.

 

ליווי מההתחלה ועד הסוף

כשמקבלים סיוע מעורך דין, חשוב לוודא שאתם מקבלים ליווי מההתחלה ועד הסוף. על מנת שתוכלו להבטיח את הפיצויים שלכם באופן מירבי, אתם לא צריכים לקבל ממנו רק ייעוץ, אלא ליווי משלב הייעוץ ועד להשגת הפיצויים.

 

פיצויים נוספים

חברות הביטוח הפרטיות הן לא היחידות שיכולות לפצות אותנו. במקרים רבים, האזרחים זכאים גם לפיצוי מהביטוח הלאומי. תאונות עבודה, מחלות קשות ועוד אירועים שונים יכולים לזכות אתכם בקבלת פיצוי כספי מהביטוח הלאומי.

ביטוח

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
על חוקי הר הכסף בישראל

שמעתם על מיזם הר הכסף? במידה וכן – טוב שהגעתם אלינו כדי לראות בדיוק על מה צריך להקפיד בזמן השימוש בו, ובמידה ולא – אל

נהיגה בחוסר זהירות ונהיגה בקלות ראש

ישראל היא אחת מהמדינות המובילות בעולם במספר תאונות הדרכים בכבישים. אחד הגורמים לתאונות אלו הוא קלות הדעת בתרבות הנהיגה הישראלית, המתבטא בהרבה צורות – אי