מדוע עדיף גישור גירושין ע”י מגשר עורך דין גירושין?

תוכן עניינים

 

עם מי כדאי לעבור תהליך גישור?

הימים שבהם גירושין היו סיוט וכללו אינספור דיונים ארוכים בבתי המשפט ברחבי הארץ עבור חלפו להם. כלומר, יש עוד אנשים שגם היום בוחרים באפשרות הזאת, אך האמת היא, שאפשר גם אחרת. היום אתם יכולים להתגרש גם בעזרת מגשר, ואין ספק שתהליך כזה יכול להיות לא פעם מוצלח יותר. גירושים שעושים בעזרת תהליך גישור מהירים יותר, ממקודים יותר ומאפשרים לכל אחד מבני הזוג לצאת לדרך חדשה בחיים כמה שיותר מהר. לכן שווה לקחת את האפשרות הזאת בחשבון, והאמת היא, שחבל יהיה לדחות זאת.

עריכת דין

עורכי דין – אל תוותרו על השירות שלהם

אתם מתלבטים האם עדיף לבצע תהליך של פרידה כזאת אצל מגשר או אצל עורך דין שהוא גם מגשר? אם כך, כדאי שתדעו שאין תחליף אמיתי למגשר שהוא גם עו"ד. העניין הוא שעו"ד יוכל לא רק לענות לכם על שאלה כמו כמה משלמים מזונות, אלא הוא גם יידע להסביר לכם לגבי כל סוגיה ועניין מה אומר החוק. בנוסף, אסור לשכוח שלמרות הכוונות הטובות לא פעם הליכי גישור לא מצליחים ואז פונים בני הזוג אל האופציה המשפטית. לכן, אם המגשר שלכם יהיה גם עורך דין, הוא יוכל לעזור לכם גם במקרה כזה מבלי שיהיה עליכם לחפש איש מקצוע נוסף. במילים אחרות, אם אתם רוצים שהליך הפרידה שלכם יהיה כמה שיותר מהיר, קצר וקולע, אין תחליף אמיתי למגשר שהוא, לפני הכול, עורך דין מוכר ומוערך.

כך תבחרו את עורכי הדין שלכם לתהליך הפרידה

אין ויכוח על כך שאולי בעבר, כאשר רק התחתנתם, האהבה ביניכם הייתה גדולה ומילאה את שניכם. עם זאת, כנראה שאם התחלתם לדבר על פרידה, המצב השתנה ולכן ברור מדוע אתם עלולים למצוא את עצמכם מתחילים לריב ולהתווכח על כל דבר ועניין. לכן חשוב שתהיו מוכנים לכל תסריט וזו הסיבה שבגללה כאשר אתם מחפשים עו"ד לענייני גירושין, לא מספיק לוודא שהוא גם מגשר. ממש כפי שלא כל אחד יוכל לתת לכם שירות כמו אימון עסקי לעסקים קטנים, כך גם לא כל עורך דין יוכל ללוות בצורה נכונה ומקצועית את תהליך הגירושין שלכם. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם מחפשים לכם עו"ד, רצוי יהיה לברר שהוא כמה שיותר מנוסה, בעל מוניטין בתחום הזה ומוכר ביותר. אל תסתפקו בפחות מזה, כי הדבר האחרון שתרצו זה להיכנס עכשיו להליכי גירושין שלא רואים את סופם.

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
החלטתי להתגרש, מה עושים עכשיו?

בדרך לגירושין מצב של גירושים הוא, ללא ספק, מצב מורכב ועדין. ממש כפי שמערכת יחסים ונישואין מקבלים צבע אחר אצל כל זוג, כך גם פירוק