אילו תביעות הן הנפוצות ביותר בתחום נזקי הגוף?

תוכן עניינים

בימים האחרונים אנו שומעים על עלייה משמעותית בתביעות שנוגעות לנזקי גוף. עובדה זו גרמה לנו לעצור את כתיבת המדריכים שלנו שעוסקים בנושאים אחרים לגמרי, כדי להבין מה הן התביעות הנפוצות ביותר שהוגשו. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולגלות באיזה תביעות מדובר ומה עומד מאחוריהן.

 

התביעה ה – 1 הנפוצה ביותר בתחום נזקי הגוף: תביעת רשלנות רפואית במהלך ההיריון

התביעה הנפוצה ביותר נוגעת למקרים של רשלנות רפואית שאירעה במהלך ההיריון. מקרים אלו עשויים לבוא לידי ביטוי במצבים שבהם הצוות הרפואי ביצע את אחת או יותר מהטעויות הבאות:

  1. אי אבחון של מום בעובר
  2. אי אבחון של מחלה של האישה במהלך ההיריון
  3. אי שליחת האישה לביצוע בדיקות הכרחיות ועוד

לצערנו, שמענו על מקרים רבים שבהן נשים תבעו בבית המשפט בעקבות רשלנות רפואית בהיריון. כמה מהן יצאו מההיריון מבלי שהחזיקו תינוק על הידיים, בעוד אחרות החזיקו תינוק שנולד עם מום. ראוי לציין כי יש עוד מקרים של רשלנויות מסוג זה, אך בחרנו להציג בפניכם את הנפוצים ביותר.

תביעה בגין נזקי גוף

התביעה ה – 2 הנפוצה ביותר בתחום נזקי הגוף: תביעה לאחר תאונת דרכים כהולך רגל

התביעה הנפוצה שהגיעה אל המקום השני נוגעת למצבים שבהם אנשים נפגעו מכלי רכב בעת שהלכו על הכביש או על המדרכה. יש מקרים שבהם הולכי הרגל נפצעו באורח קל בלבד, בעוד מקרים אחרים גרמו לאנשים להיפצע באורח קשה למדי. אם עברתם תאונה שכזו או אחרת, אתם צריכים לפנות אל עורך דין מומלץ. אנו ממליצים לכם ללחוץ כאן למעבר לאתר של עו"ד מוטי ארד שנחשב לעורך דין מוכר ומומלץ בתחום זה.

 

התביעה ה – 3 הנפוצה ביותר בתחום נזקי הגוף: תביעה לאחר תאונת אופנוע

התביעה הנפוצה השלישית נוגעת למצבים שבהם אנשים עברו תאונת אופנוע. זה הרי ידוע כי רוכבי אופנוע חשופים כשהם רוכבים על הכביש. עובדה זו מובילה לא פעם לפתיחת תיק בבית המשפט למטרת הגשת תביעת נזקי גוף.

תביעה בגין נזקי גוף

בחירה של עורך דין בתחום נזקי גוף – אינה עניין של מה בכך

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי בחירה של עורך דין בתחום זה אינה עניין של מה בכך. אתם צריכים לערוך בירור מעמיק שיאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים בעורך דין שבקיא בתחום באופן מעמיק ושיש לו ניסיון עם מקרה דומה לזה שאירע לכם. אנו ממליצים לבדוק פרטים אודות עורכי דין ברחבי הרשת או באמצעות שיח עם קרובי משפחה, חברים ומכרים שאתם סומכים עליהם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הן התביעות הנפוצות ביותר בתחום נזקי הגוף. בשלב זה אתם יודעים באילו תביעות מדובר ומה עליכם לעשות במידה ומצאתם את עצמכם כחלק מהסטטיסטיקה הקשה הזו.

תביעה בגין נזקי גוף

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף