מחפשים משרד להשכרה? פורטל ההשכרה שלא הכרתם

תוכן עניינים

חיפוש אחר משרד יכול להימשך חודשים רבים. המשרד צריך להתאים לאופי העסק, החלוקה הפנימית אמורה להיות יעילה לעובד והמחיר… גם לו יש משקל לא פשוט. אם אתם מחפשים משרד להשכרה, כדאי שתכירו את פורטל ההשכרה של מניבים. ייתכן ואתם כבר מכירים את הממשק וייתכן שלא, כאן ריכזנו את המידע שיכול לסייע לכם. אז בואו נתחיל.

 

הכירו את מניבים – הדרך למציאת משרד

אתם עורכי דין המחפשים לעבור למשרד גדול,  יש לכם פרמטרים חשובים בבחירת משרד להשכרה ואתם מחפשים ולא מוצאים משהו כלבבכם. יתכן שפניתם אל מתווכי נדל"ן במטרה למצוא משרד מתאים להשכרה אך אתם עדיין עומדים על אותה משבצת, לא מצאתם מקום כלבבכם. בדיוק בשביל בעלי עסק המחפשים משרד להשכרה נועד הפורטל המדובר.

חברת מניבים הקימה פורטל להשכרה, בממשק יכולים להיעזר מחפשי משרדים להשכרה, משרדים למכירה ואפילו בעלי נכס המעוניינים למצוא שוכר לנכס שלהם.

 

איך זה עובד?

אתם נכנסים לאתר מניבים, נרשמים לאתר ומתחברים, כעת עליכם להזין את נתוני המשרד שאתם מחפשים. התייחסו למיקום, גודל, מחיר וכל שאר הפרמטרים שאתם מעוניינים בהם. ברגע שאתם רשומים אתם יכולים לבחור באפשרות לקבל התראה לנייד בכל פעם בה נכנס משרד להשכרה למאגר הקיים. מערכת הסינון תתחיל לפעול ותציג לכם את המשרדים הקיימים במאגר בזמן החיפוש. ניתן לבצע חיפוש באתר גם ללא התחברות, על ידי הזנת נתוני חיפוש.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת משרד להשכרה?

כאשר מחפשים משרד להשכרה, קיימות דרישות רבות ומן הסתם אתם עוד תגלו שיש נתונים עליהם תסכימו לוותר ויש כאלו שלא תוכלו בלעדיהם. כאן סיקרנו את הנקודות החשובות באופן כללי.

 

מיקום נגיש

מיקום המשרד הוא משמעותי מאוד. אם לכם הנתון הזה פחות חשוב, כדאי שתחשבו על העובדים והלקוחות המגיעים למשרד. משרד נגיש יותר הוא משרד מוכר יותר. חשוב שיהיו בסמוך למשרד תחבורה נגישה ומקום חנייה שיאפשרו נגישות.

 

ניקיון ותחזוקה שוטפת

יש מגדלי משרדים רבים בהם מחיר ההשכרה כולל ניקיון ותחזוקה שוטפת. כדאי לברר את הנתון הזה מראש. פעמים רבות בעלי עסקים נרתעים ממחיר ההשכרה עוד לפני שנוכחו לראות שמדובר בשירות מקיף הכלול במחיר.

 

חלל עבודה מספק

חשוב שגודל המשרד יתן מענה לצרכי העסק המוקם בו. אם אתם עורכי דין הזקוקים לחדר ישיבות גדול לצד שני חדרי עבודה קטנים, חפשו נכס בעל חלוקה דומה או לפחות נכס שתוכלו לערוך בו שינויים בהסכמת הבעלים.

 

לסיכום

ישנם פרמטרים רבים בבחירת משרד. כל אחד ישים דגש על פרט אחר. לאחד המחיר הוא המשמעותי והאחר יחשוב רק על אופי האוכלוסייה במיקום המשרד. חשוב לבנות סולם עדיפויות שיעזור לכם למצוא את המשרד המתאים לכם בקלות רבה יותר מתוך סדר עדיפויות ברור.

השקעה כספית

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
כיצד לפעול במקרה של תאונת עבודה?

למרות שתאונות עבודה הן בסופו של דבר תאונות, כאשר ניתן לשייך אותן לעבודה כל הזכויות של הנפגע משתנות ובפועל הוא זכאי לקבל הרבה יותר דברים

כל מה שצריך להכיר על עולם הבוררות

עולם הבוררות הוא עולם מרתק, שחשוב להכיר במידה ואתם מחפשים אחר פתרון לסכסוכים, הן עסקיים, משפחתיים או בכל תחום אחר. הבוררות מהווה תחליף למשפט ולתביעה

מה העונש החמור ביותר על מעשה מגונה

עבירת המעשה המגונה תופסת חלק נרחב בפרק עבירות המין המצוי בחוק העונשין. הענישה בגין עבירה זו קשור בשני מאפיינים עיקריים. האחד מהם הוא נסיבות המעשה

5 סיבות לעשות ייפוי כוח מתמשך לאדם

ייפוי כח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר מגן עליכם מפני חוסר אונים ושליטה על החיים שלכם במידה ותהי חסרי כשירות לקבלת החלטות, באמצעותו תוכלו לבחור