מהן התעודות הכי חשובות לתרגום כשעוברים לגור בחו"ל

תוכן עניינים

לא פעם אנו עדים למקרים שבהם אנשים עוברים לגור בחו"ל למטרות עבודה או מטרות אחרות מבלי שהם מודעים לכך שהם צריכים לתרגם מסמכים שונים מראש. הדבר גרם לנו לכתוב על כך סדרת מדריכים שיעלו את המודעות בנושא. אם אתם מתכננים לעבור לגור מחוץ לארץ בתקופה הקרובה, כדאי שתעצרו רגע את שטף הארגונים שלכם ותקראו את המדריך הנוכחי באופן מעמיק. שכן, הוא צפוי לחסוך לכם לא מעט זמן ועצבים בהמשך.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בכל הנוגע לתרגום של תעודות לפני רילוקיישן. אנו צריכים להיות פתוחים אתכם ולהציג בפניכם את כל המידע. כך שנאמר לכם שמדובר באנשים שעברו את ההליך בעצמם בשנה – שנתיים האחרונות. אם אתם תוהים איך הגענו אליהם, נשתף אתכם כי פרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו מאנשים שעברו את ההליך ליצור עמנו קשר ולשתף אותנו באילו תעודות מדובר. קיבלנו לשמחתנו לא מעט פניות שאפשרו לנו להציג בפניכם את התעודות החשובות ביותר שאתם צריכים לתרגם.

 

מה הכי חשוב לתרגום כשעוברים לגור בחו"ל – תעודה מספר 1

התעודה החשובה ביותר שאתם צריכים לדאוג לתרגום עבורה זו תעודת התואר ה – 1 שלכם. ראוי שתדעו שאין זה משנה באיזה תחום מדובר. כך שאתם יכולים להיות בעלי תעודת תואר ראשון בחינוך, פסיכולוגיה, הנדסה, עריכת דין או ראיית חשבון. בכל מקרה אתם צריכים לפנות אל מומחה בתחום תרגום תעודות תואר בקרית אונו או בקרבת אזור המגורים שלכם.

 

מה הכי חשוב לתרגום כשעוברים לגור בחו"ל – תעודה מספר 2

תעודה נוספת שאתם צריכים לתרגם לפני שאתם טסים לחו"ל זו תעודת התואר ה – 2 שלכם. אנו מציינים זאת בפסקה נפרדת מכיוון ששמענו לא פעם על אנשים שחשבו שתרגום של התעודה הראשונה מספיק, אך אין זה נכון. אתם צריכים שתהיה לכם בהישג יד תעודה מתורגמת של התואר ה -2 גם אם המשרה שלכם לא נוגעת לתחום זה כלל.

 

המלצה חמה עבורכם

כדי להקל עליכם בתרגום תעודות התואר שלכם, כדאי שתדעו שאתם צריכים לפנות אל נוטריון בלבד. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם בזבזו זמן יקר בכך שפנו בטעות אל עורך דין שאינו נוטריון בעקבות חוסר ידע בתחום. אז דעו שכדי שתוכלו לקבל את התרגום הקביל מבחינה משפטית בארץ ובחו"ל, עליכם לתאם פגישה עם נוטריון מומלץ. תוכלו לערוך חיפוש אחר נוטריון שכזה באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לתרגום של תעודות שעליכם לבצע רגע לפני שאתם עוברים לגור בחו"ל. מאחלים לכם דרך צלחה ולהתראות במדריכים הבאים.

תעודה

 

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
כיצד לפעול במקרה של תאונת עבודה?

למרות שתאונות עבודה הן בסופו של דבר תאונות, כאשר ניתן לשייך אותן לעבודה כל הזכויות של הנפגע משתנות ובפועל הוא זכאי לקבל הרבה יותר דברים

כל מה שצריך להכיר על עולם הבוררות

עולם הבוררות הוא עולם מרתק, שחשוב להכיר במידה ואתם מחפשים אחר פתרון לסכסוכים, הן עסקיים, משפחתיים או בכל תחום אחר. הבוררות מהווה תחליף למשפט ולתביעה

מה העונש החמור ביותר על מעשה מגונה

עבירת המעשה המגונה תופסת חלק נרחב בפרק עבירות המין המצוי בחוק העונשין. הענישה בגין עבירה זו קשור בשני מאפיינים עיקריים. האחד מהם הוא נסיבות המעשה

5 סיבות לעשות ייפוי כוח מתמשך לאדם

ייפוי כח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר מגן עליכם מפני חוסר אונים ושליטה על החיים שלכם במידה ותהי חסרי כשירות לקבלת החלטות, באמצעותו תוכלו לבחור