מהי צוואה פגומה ואיך ניתן להתמודד עם הסיטואציה

תוכן עניינים

במרבית המקרים, צוואות מתקבלות בבית המשפט ומאפשרות לקרובי האדם שנפטר לקבל את הירושה בהתאם למופיע בצוואה עצמה. אך יש מקרים חריגים שבהם מתגלה כי האדם השאיר אחריו צוואה פגומה. כדי להעלות את המודעות בתחום, יצאנו לבדוק מהי צוואה פגומה ואיך אפשר להתמודד עם סיטואציה שכזו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

הרקע המעמיק לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבים לאחר שגילינו שקרוב משפחה של חבר השאיר אחריו צוואה פגומה. מדובר בעניין מורכב שגורם לקרובי הנפטר להתמודדות לא קלה. כזו שעדיף היה להימנע ממנה. שכן, הם עסוקים גם כך באבל, והטיפול בצוואה הפגומה שנותר להם מקשה על ההתמודדות עוד יותר. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מעמיק בנושא שיאפשר להעלות את המודעות בתחום ולהפחית את הסיכויים להישנות של מקרים מסוג אלו שנקראים על פי החוק "צוואה פגומה"

 

אז מהי בעצם צוואה פגומה?

קריאה קלילה בחוק הירושה תאפשר לכל אחד לדעת כי החוק קובע כמה תנאים שמביאים לכשרות של כל צוואה. כאשר תנאי אחד או יותר לא מתקיימים, הדבר מוביל לפגם בצוואה. כך היא נחשבת על פי החוק כצוואה פגומה. במצבים שכאלו, בית המשפט צפוי להורות כי הצוואה נפסלת ויש צורך בהליך שנקרא התנגדות לצוואה. מדובר בהליך שמצריך מהיורשים לבצע חיפוש מעמיק אחר עו"ד צוואות מומלץ בהרצליה או באזור המגורים שלהם.

 

למה חשוב לפנות אל עורך דין צוואות מומלץ?

חשוב מאוד לפנות אך ורק אל עורך דין צוואות מומלץ כדי שיתאפשר לעוסקים בדבר להיות בטוחים כי זהו בעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום וכי הוא סייע לאחרים שיצאו בחוויה חיובית מההליך. אלו שלא עורכים חיפוש אחר עורך דין מומלץ עשויים למצוא את עצמם מתמודדים עם ההליך באופן מורכב ביותר. הרי מדובר בהליך לא פשוט, ופנייה אל עורך דין שאינו בקיא בנושא עלולה להקשות על המצב.

 

איך אפשר להגיע אל עורך דין מומלץ שיסייע להתמודד עם הסיטואציה המורכבת?

כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שאתם מגיעים אל עורך דין מומלץ, עליכם לערוך בירור מעמיק דרך מכרים, חברים או גולשים ברחבי הרשת. אם תבחרו לפנות אל מכרים, אפשר לשאול את אלו שקרובים אליכם אם הם הסתייעו לאחרונה בעורך דין שכזה. שכן, אנשים שאיבדו אדם קרוב, כנראה ידעו להמליץ לכם על עורך דין מומלץ. אם אין לכם אנשים כאלו בקרבתכם, תמיד אפשר לקרוא חוות דעת ברשת באמצעות הפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם
  • קבוצות פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה צוואה פגומה ואיך אפשר להתמודד עם הסיטואציה המורכבת הזו. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק ליישם אותו.

איש משפט

 

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
כיצד לפעול במקרה של תאונת עבודה?

למרות שתאונות עבודה הן בסופו של דבר תאונות, כאשר ניתן לשייך אותן לעבודה כל הזכויות של הנפגע משתנות ובפועל הוא זכאי לקבל הרבה יותר דברים

כל מה שצריך להכיר על עולם הבוררות

עולם הבוררות הוא עולם מרתק, שחשוב להכיר במידה ואתם מחפשים אחר פתרון לסכסוכים, הן עסקיים, משפחתיים או בכל תחום אחר. הבוררות מהווה תחליף למשפט ולתביעה

מה העונש החמור ביותר על מעשה מגונה

עבירת המעשה המגונה תופסת חלק נרחב בפרק עבירות המין המצוי בחוק העונשין. הענישה בגין עבירה זו קשור בשני מאפיינים עיקריים. האחד מהם הוא נסיבות המעשה

5 סיבות לעשות ייפוי כוח מתמשך לאדם

ייפוי כח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר מגן עליכם מפני חוסר אונים ושליטה על החיים שלכם במידה ותהי חסרי כשירות לקבלת החלטות, באמצעותו תוכלו לבחור