למה צריך עו"ד מיסים?

תוכן עניינים

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים שמצריכים סיוע מטעם עורך דין שעוסק בתחום המיסים. אם אתם עוקבים אחרי החדשות, אתם וודאי יודעים במה מדובר וייתכן כי זו הסיבה שהגעתם אל המדריך הנוכחי. כדי להסביר לכל התוהים בתחום, החלטנו לכתוב מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד ואחת לדעת למה צריך עורך דין מיסים ואיך אפשר לפנות אל עורך דין מומלץ ומקצועי. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע המקיף בתחום.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים במיסים. מדובר בבעלי עסקים קטנים וגדולים שנעזרו לא פעם בעורך דין מיסים מסיבות שונות. אל בעלי העסקים הללו הגענו דרך המשרד שבו אנו עובדים. היה חשוב לנו לפנות אל גורמים שאנו מכירים באופן מעמיק כדי שנוכל להיות בטוחים שהמידע שהם מוסרים לנו הוא נכון ומדויק. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שעומדים מאחורי מדריך זה. בזכותכם, אחרים יוכלו לדעת למה צריך עורך דין מיסים.

 

אז למה צריך עורך דין מיסים?

בעלי עסקים גדולים וקטנים יודעים שהם צריכים לשלם את המיסים שלהם באופן עצמאי. ראוי לציין כי עובדים שכירים אינם צריכים לבצע את תשלום המיסים כך, מכיוון שהמעסיק עושה זאת עבורם. עובדים עצמאיים ובעלי עסקים צריכים לפנות אל עורך דין מיסים במקרים שבהם מתקיימת בדיקה מטעם רשות המיסים, ביקורת או הזמנה לדיון על שומות שהוצאו לבעל העסק.

במצבים שכאלו חשוב מאוד לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין מומלץ בתחום כמו למשל עו"ד מיסים משה קריסי  כדי לקבל ייעוץ וליווי שיאפשרו לבעל העסק להבין מדוע פנו אליו ומה הוא צריך לעשות או להציג בפני הנציגים מטעם רשות המיסים.

 

בחירה של עורך דין מיסים

נאמר לנו לא פעם שבחירה של עורך דין מיסים היא אינה בחירה של מה בכך. זאת אומרת, שאם חשבתם לבחור בעורך דין אקראי, כזה שראיתם פרסום שלו בעיתון – אתם צריכים לדעת שזו לא הדרך. עליכם לערוך בירור מעמיק רגע לפני שאתם פונים אל עורך דין שכזה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בעורך דין מקצועי, בעל ניסיון רב בתחום. ביקשנו לקבל מידע אודות חיפוש נכון אחר עורך דין שכזה וקיבלנו את ההנחיות שאתם צריכים ליישם.

 

איך מגיעים אל עורך דין מומלץ ומקצועי?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים אל עורך דין מומלץ ומקצועי, עליכם לכתוב את שמו של העורך דין בגוגל (אותו עורך דין עליו שמעתם ברשת או בעיתון). לאחר מכן, אתם יכולים לקרוא חוות דעת שנכתבו עליו בתוצאות שיוצגו בפניכם בפלטפורמות השונות, למשל:

  • לשונית הביקורות בגוגל
  • קבוצות פייסבוק
  • עמוד הפייסבוק של עורך הדין

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאפשר לכם לדעת למה צריך עו"ד ואיפה אפשר למצוא עורך דין מומלץ.

עו"ד מיסים

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
תיקון 190 – המדריך המלא

המושג ״קופות גמל״ נתפס כמאיים עבור חלקנו, וזאת למרות שרובנו משקיעים בקופות הללו. קופת גמל לתגמולים, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות הן רק חלק מהקופות אליהן

חוק הנדל"ן בארה"ב

אין ספק שהשקעה בנדל״ן בחו״ל יכולה להניב רווחים יפים עבור ישראלים המעוניינים לראות תשואה גדולה יותר מזו הקיימת בשוק הישראלי. עם זאת, כל השקעה מחוץ

כל מה שצריך לדעת על פטור ממס הכנסה

צמד המילים 'מס הכנסה' מעלה אצל לא מעט מאיתנו חששות מסוימים, הן בגלל התהליך הבירוקרטי הנלווה להתקשרות עם רשות המיסים, והן בגלל החשש מפני גילוי