האם צריך ייעוץ עו"ד לפני ביצוע בדיקת הר הביטוח

תוכן עניינים

מיזם הר הביטוח של רשות שוק ההון ומשרד האוצר הוא אחד המיזמים החשובים והיעילים שנעשו במדינת ישראל בשנים האחרונות. רבים לא מכירים את המיזם שיכול לעשות לכם סדר, ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה. במאמר זה נבדוק מה הוא מיזם הר הביטוח, איך אפשר להיעזר בו לצרכים הפרטיים שלכם וגם האם צריך ייעוץ עו"ד לפני ביצוע בדיקת הר הביטוח.

 

הר הביטוח – מה זה?

הר הביטוח הוא מיזם שמאפשר בדיקת ביטוחים. ומה זה בעצם אומר? אז במהלך השנים עשיתם לעצמכם ביטוחים בכל מיני תחומים – ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד מיני סוגי ביטוחים. הביטוחים האלו היוו ומהווים עבורכם רשת ביטחון, לכל מקרה שלא יהיה, ואתם משלמים עליהם מאות עד אלפי שקלים.

אולם ייתכן שביטוח רכב, למשל, עשיתם אצל חברת ביטוח מסוימת לפני כמה שנים, וכעת קיבלתם הצעה משתלמת יותר לביטוח אצל חברת ביטוח אחרת ואתם מעוניינים לעשות את הביטוח דרכה. יכול מאוד להיות מצב שבו תעשו ביטוח אצל חברת הביטוח החדשה, כשהביטוח שעשיתם אצל החברה הקודמת עוד בתוקף. מצב זה נקרא כפל ביטוחים.

על מנת למנוע כפל ביטוחים, אתר הר הביטוח מציע לכם בהזנת פרטים אישיים לבדוק את כל סוגי הביטוח הפעילים שלכם, כולל שם חברת הביטוח אצלה קיים הביטוח. נהדר, לא? באופן טבעי נשאלת השאלה האם צריך ייעוץ עו"ד לפני ביצוע בדיקת הר הביטוח, אותה נבדוק כעת.

 

 

גבר ואישה בפגישה עסקית

 

 

האם צריך ייעוץ עו"ד לפני ביצוע בדיקת הר הביטוח

לשאלה האם צריך ייעוץ וע"ד לפני ביצוע בדיקת הר הביטוח יש תשובה קצרה ופשוטה – לא. הבדיקה נערכת באתר האינטרנט של הר הביטוח ועורכת שניות עד דקות ספורות עד לקבלת המידע הביטוחי המלא שלכם.

 

היתרונות של מיזם הר הביטוח

דמיינו שבירורים אודות חשבון החשמל שלכם, חשבון המים, חשבון הארנונה, חשבון הגז, חשבון האינטרנט שלנו וכל סוגי החשבונות האחרים היו מרוכזים מול מפעיל אחד. כמה קל זה יכול היה להיות? בטלפון אחד תוכלו לשלם, לברר ולבדוק את כל המידע הזה.

הר הביטוח הוא בדיוק מיזם שכזה בתחום הביטוח. הוא מאפשר גישה נוחה למידע הביטוחי שלכם ומקל על הבדיקות שכל כך חשוב לבצע.

בנוסף באתר הר הביטוח תמצאו מחשבונים ביטוחיים שיוכלו להציג בפניכם השוואת מחירים בין תעריפי הביטוח של החברות השונות.

 

האם בדיקת הר הביטוח עולה כסף?

בדיקת הר הביטוח היא בדיקה חינמית. כל מה שתצטרכו לעשות זה להיכנס לאתר הר הביטוח, להזין מספר פרטים אישיים והמערכת תריץ עבורכם בדיקה על קיום הביטוחים השונים שעשיתם לעצמכם לאורך השנים. לאחר שיופיעו תוצאות הבדיקה, תוכלו להמשיך לבירור מעמיק יותר מול חברות הביטוח עצמן

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
על חוקי הר הכסף בישראל

שמעתם על מיזם הר הכסף? במידה וכן – טוב שהגעתם אלינו כדי לראות בדיוק על מה צריך להקפיד בזמן השימוש בו, ובמידה ולא – אל

נהיגה בחוסר זהירות ונהיגה בקלות ראש

ישראל היא אחת מהמדינות המובילות בעולם במספר תאונות הדרכים בכבישים. אחד הגורמים לתאונות אלו הוא קלות הדעת בתרבות הנהיגה הישראלית, המתבטא בהרבה צורות – אי