אילו זכויות רפואיות רשאי אדם לתבוע?

תוכן עניינים

מטופלים אשר עברו טיפולים רפואיים אינם מודעים לעובדה כי הם זכאים לתבוע את הרופא ואת המוסד בו התרחש הטיפול בעקבות רשלנות אשר הותירה נזקים זמניים או קבועים. כיצד ניתן לתבוע ומה צריך לדעת בנושא? להלן הפרטים.

רשלנות רפואית – תביעה נפוצה

בעשור האחרון קפץ באופן דרסטי מספר התביעות אשר הוגשו לבתי המשפט בתחום הנזיקין, וזאת בשל העובדה כי המודעות הציבורית לכך כי רופאים, צוותים רפואיים וכן המוסדות בהם מתנהלים הטיפולים עשויים להשתבש לאור רשלנות, ומשום כך נגרם נזק למטופל אשר במקרים הקלים יותר יגרום לנזק זמני, ואילו במקרים חמורים יותר אף למוות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בתביעות מורכבות ביותר, כפי שמסביר עו"ד שלומי וינברג, עורך דין רשלנות רפואית. ע"פ עו"ד וינברג, על מנת להגיש את התביעה יש להוכיח קשר בין הטיפול לבין הנזק אשר נגרם,כל זאת באמצעות מתן ראיות לבית המשפט אשר יתמכו בטענות. לכן, מסביר עו"ד וינברג כי ישנה חשיבות להתקשרות עם עורך דין מומחה לתחום, וזאת על מנת לממש את זכותכם כמטופלים ולתבוע את הזכויות הרפואיות המגיעות לכם, כאשר במידה ואכן הוכח כי מדובר ברשלנות – תוכלו לקבל פיצוי אשר יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

רופאים

מה צריך לדעת לגבי תביעת רשלנות רפואית?

ע"פ עורך הדין שלומי וינברג, במידה ואתם סבורים כי הרופא המטפל שלכם ביצע רשלנות רפואית במהלך הטיפול או לאחריו, חשוב מאוד לבצע איסוף של כלל המסמכים הרפואיים שלכם, וזאת ע"פ חוק. למעשה, רבים אינם מודעים לכך כי זכותם לדרוש את כלל המסמכים הרלוונטים לטיפול, כאשר את החומרים הללו יש להעביר באופן מיידי לעורך דין מומחה לתחום אשר יעביר את המסמכים אל רופא מומחה אשר עוסק באותו תחום, כל זאת על מנת לבסס את הטענה כי אכן התרחש כאן מצב של רשלנות. בנוסף, מסביר עו"ד וינברג כי יש לגשת לביטוח לאומי לצורך קבלת אחוזי נכות, כאשר ככל שאחוזי הנכות יהיו גבוהים יותר – כך גם גובה הפיצוי. רק לאחר איסוף הראיות והוועדה הרפואית, ניתן יהיה לגשת אל בית המשפט ולהגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגורמים הרלוונטים, כאשר בלא מעט מן המקרים יבקש בית המשפט מהצדדים ללכת להליך גישור בכדי למנוע הליך משפטי ארוך של שנים רבות.

מעוניינים להגיש תביעת רשלנות רפואית? פנו עוד היום לעו"ד שלומי וינברג

עו"ד שלומי וינברג הינו עורך דין מומחה לתביעת נזיקין ורשלנות רפואית, והוא בעל מוניטין של שנים רבות בתחום. במהלך הקריירה הענפה שלו סיפק עו"ד וינברג ייצוג משפטי במגוון רחב של תיקים, באחוזי הצלחה ניכרים. במידה והנכם מעוניינים להגיש תביעה, פנו עוד היום באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://www.shlomiw.co.il ונציג מטעם משרדו ישוב אליכם בהקדם.

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
תביעות בגין רשלנות רפואית

בישראל של ימינו יש לא מעט מרכזים רפואיים וחלקם נחשבים למתקדמים מאוד לעומת האפשרויות הקיימות בעולם. בנוסף לכך, אנשי המקצוע שלומדים רפואה שנים רבות עושים

ניתוח בהיעדר הסכמת חולה

הסכמה כירורגית מוגדרת על ידי מתן אישור לרופא המטפל לבצע ניתוח ולא תמיד היא תהיה בכתב. ללא הסכמה זו שניתנה לניתוח היא נחשבת לעבירה פלילית.

רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

 ניתוח קיסרי הוא תחליף כירורגי ללידה הטבעית והוא כולל הרדמה וחתך של בטן היולדת. בשל היותו ניתוח הוא חושף את היולדת להליך כירורגי מה שיכול