האם יש ביטוח לכיסוי לבריכה במקרה של טביעה?

תוכן עניינים

אין ספק שברכה היא יתרון בכל חצר. בימי הקיץ החמים בארץ טבילה קרירה בבריכה מרווחת היא תענוג אמיתי. בריכה בבית היא אטרקציה משפחתית, חברתית וזוגית ויכולה להפוך כל חצר סטנדרטית למפנקת.

כדי שתוכלו לשמור על הברכה שלכם כשהיא לא בשימוש אנחנו ממליצים להשתמש בכיסוי בריכה. ישנו מגוון רחב של כיסויי בריכה, בגדלים שונים, בצבעים שונים, בצורות שונות ומחומרים שונים.

כיסויים לבריכה לא רק ישמרו על הבריכה שלכם, אלא גם עליכם. אם יש לכם או לחבריכם ילדים קטנים שמתרוצצים ליד הברכה שלכם, הם נתונים בסכנת טביעה. אם רגע אחד לא שמתם לב או שדעתכם הייתה מוסחת ואחד הילדים הקטנים רץ ונפל לבריכה, יכול להיגרם אסון מאוד גדול.

בדיוק בגלל זה כיסוי לבריכה הוא מוצר חובה לכל אדם או משפחה עם בריכה בחצר. הכיסוי צריך להתאים במדויק לגודל הבריכה ולכסות את כל שטחה.

 

ישנם שני סוגים עיקריים של כיסויי בריכות.

כיסוי תריס

כיסוי בריכה מתריס נחשב מודרני יותר ומכיל בתוכו מנגנון חשמלי. את התריס החשמלי ניתן לתפעל באמצעות שלט או מתג, זאת אומרת שקל יותר לתפעל אותו מכיסוי ידני. העלות של כיסוי זה היא יחסית יקרה יותר. כיסוי תריס לבריכה נחשב מאוד בטיחותי וטוב יותר לסביבה.

ילדים בברכה

 

כיסוי ברזנט

כיסוי ברזנט לבריכה מורכב מ-PVC והוא מגיע בכל הגדלים ובכל הצורות, כך שתוכלו להתאים בדיוק את הכיסוי לבריכה שלכם. כיסוי הברזנט הוא איכותי ועמיד, ניתן למתוח אותו בצורה אחידה על גבי הבריכה והוא מאוד בטיחותי. בכיסוי זה חשוב להקפיד על קשירה טובה של הכיסוי לגוף הבריכה.

 

אבל מה קורה אם יש כיסוי לבריכה ובכל זאת נגרמת טביעה? האם יש ביטוח לכיסוי לבריכה?

 

במידה ויש לכם בריכה בביתכם ביטוח הוא עניין חשוב מאוד. חברות הביטוח, למרות שזהו תפקידן, תמיד ינסו להתנער ממתן פיצויים. לכן כשאתם עושים ביטוח קראו טוב את האותיות הקטנות של הסרת האחריות.
ולמרות הביטוח, כאשר יש לכם בריכה בבית הפרטי שלכם, יש לכם אחריות במקרקעין. פירוש הדבר הוא שעדיין יש לכם אחריות מלאה על כל מי שנפצע או נפגע מהבריכה שלכם.
לכן הקפידו להיות מאוד זהירים, לעשות ביטוח צד ג' ולכסות את הברכה בכיסויי מתאים.

 

חשוב לדעת שביטוח צד ג' לא מכסה את הכיסוי לבריכת השחייה. במידה ורוצים לבטח את הכיסוי לבריכה יש להרחיב את פוליסת הביטוח ולהוסיף ידנית ביטוח עבור כיסוי הברכה (בנוסף לצד ג'). פירוש הדבר הוא שהנזק שיגרם לאורחים ולחבריכם מהבריכה הוא על אחריותכם, אלא אם תדאגו להרחיב את פוליסת הביטוח שלכם.
על כן, לכיסוי הבריכה חשיבות בטיחותית מאוד גדולה. הוא יכול למנוע מקרים מצערים מאוד שיהיו בסופו של דבר על אחריותכם. כיסוי לבריכה יעזור לכם לפקח על הבריכה שלכם ולשמור על הסובבים אתכם.

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
על חוקי הר הכסף בישראל

שמעתם על מיזם הר הכסף? במידה וכן – טוב שהגעתם אלינו כדי לראות בדיוק על מה צריך להקפיד בזמן השימוש בו, ובמידה ולא – אל

נהיגה בחוסר זהירות ונהיגה בקלות ראש

ישראל היא אחת מהמדינות המובילות בעולם במספר תאונות הדרכים בכבישים. אחד הגורמים לתאונות אלו הוא קלות הדעת בתרבות הנהיגה הישראלית, המתבטא בהרבה צורות – אי