בחירת עו"ד נזיקין – מה חשוב לדעת?

תוכן עניינים

עורכי דין נזיקים עוסקים בתחום רחב של נזקים לרכוש ולגוף, ביניהם נזקים שנגרמו כתוצאה מרשלנות רפואית, או תאונת דרכים ואפילו נפילה ברחוב בגלל בור במדרכה.

כל אלה יכולים לזכות את הנפגעים בסכומים נכבדים של פיצויים, בגלל אובדן כושר עבודה, עלויות גבוהות של טיפולים רפואיים, עוגמת נפש ועוד, אבל רק בתנאי שעומד לצידם עורך דין נזיקים ראוי לשמו, אשר יכול למצות עבורם את ההליכים ולמקסם את התוצאות לטובתם.

לכן, כדאי להקדיש את מלוא תשומת הלב הראויה כדי לבחור את עורך הדין המתאים.אז איך עושים את זה? קבלו כמה טיפים מנצחים:

 

טיפים לבחירת עורך דין נזיקין

  1. תחום הנזיקין הוא תחום רחב ומגוון מאוד. לכן, אחד הדברים הראשונים שכדאי לבדוק הוא, האם עורך הדין שלכם עוסק בתחומים רבים אחרים, שתחום הנזיקין הוא התחום העיקרי ואף הבלעדי שלו.
  2. בדקו האם עורך הדין שלכם נוהג לייצג בעיקר את הנתבעים, או את התובעים דווקא, כדי שלא תיקלעו חלילה למצב של ניגוד עניינים.
  3. ותק מקצועי בתחום המשפטים ובפרט בתחום הנזיקים הוא חיוני לצורך היכרות טובה עם המערכת והבנה של התהליכים המקובלים.
  4. אם אתם מחפשים עורך דין לצורך טיפול במקרה של נזקי גוף, כדאי לחפש עו"ד אשר נזקי גוף הם תחום ההתמחות שלו, שכן, כאמור – תחו הנזיקים הוא רחב ולכן כדאי להתמקד ככל הניתן בתחום הצר בו נמצא התיק שלכם.
  5. חפשו אחר עורך דין נזיקין מומלץ, שיש לו מספר גדול של הצלחות רשומות על שמו ואף לקוחות שמוכנים להמליץ עליו, בגלל השירות הטוב שקיבלו ממנו בעבר.
  6. חפשו אחר מידע חופשי על עורך הדין שלכם בגוגל. ייתכן שתגלו מידע מפתיע, אשר פורסם באתרים שונים, לגבי מידת היושרה שלו, רמת השירות שלו, הצלחות וכשלונות וכן הלאה. מידע זה יכול להיות חיוני עבורכם בעתיד.
  7. אם אתם פונים למשרד עורכי דין אשר תחום ההתמחות שלו הוא נזיקים, בדקו היטב מי יהיה עורך הדין שילווה את התיק שלכם. במשרדים רבים מפגישים את הלקוחות עם בעל המשרד, או עו"ד ייצוגי אחר, אבל בפועל, מי שמטפל בתיק הוא עו"ד אחר לגמרי.
  8. בדקו אם יש לכם כימיה אישית והבנה הדדית עם עורך הדין שלכם. תקשורת טובה יכולה להיות המפתח להצלחה במקרים רבים ומנגד, קצר בתקשורת יכול לפגוע בסיכויי ההצלחה של התיק.
  9. תביעות נזיקין מחייבות לעיתים קרובות פנייה למומחה, אשר מספק חוו"ד מקצועית לבית המשפט. בדקו מה מידת ההיכרות של עורך הדין שלכם עם מומחים בתחום הרלוונטי, אשר יכולים לחזק את הטענות שלכם ולסייע לכם לנצח בתיק.

 

לסיכום

עורך דין נזיקין טוב, עשוי להיות המפתח להצלחה, או הגורם לכישלון בתביעת נזיקין. לכן, חשוב להשקיע בבחירה נכונה, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

למידע נוסף לחצו: ddlaw.co.il

 

אותיות עם הכיתוב - עורך דין באנגלית

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
תביעת חדר כושר

רובנו רואים בחדר הכושר מקום חיובי, בו אפשר להתאמן ובכך לתרום לבריאות ולהפחתה במשקל. אולם לעיתים, כמו במקומות אחרים רבים אחרים בחיים, השירות שאנו מקבלים