עורך דין ניירות ערך ושוק ההון

עורך דין ניירות ערך ושוק ההון

בפירמה שלנו קיימת מחלקה חיה ובועטת עבור דיני ניירות ערך וטיפול וליווי משפטי במקרים העוסקים בשוק ההון. עורך הדין זוהר מערבי מנהל את המחלקה ביד רמה ובזרוע נטויה, והצוות שלו רק הולך וגודל עם השנים בעקבות ההצלחה והריבוי המתמשך והמתמיד בדרישה, כרגע הצוות כולל חמישה עורכי דין מוכשרים מלבד עורך הדין מערבי בעצמו. לעורך דין מערבי ניסיון מעשי בייצוג לקוחות במקרי ניירות ערך ושוק ההון של למעלה מ-19 שנה, בהם רכש כלים, ידע וניסיון רב, דבר שמורגש מיידית עם תחילת העבודה אצל כל לקוח ולקוח.

עברו דרך משרדנו החברות הגדולות במשק, אשר קיבלו ייעוץ מקצועי ואמין, חלק גדול מן החברות והארגונים שקיבלו מאיתנו ייעוץ בנושא ניירות ערך ושוק ההון אף עשו זאת יותר מפעם בודדת.

 

בין הנושאים בהם אנו מטפלים: הנפקת הון וחובות בבורסה המקומית, בבורסות חוץ וברישומים כפולים, הנפקות הון חוץ ארציות, עסקאות בעלי שליטה, טיפול בקיפול פירמידה – כפי המוגדר על פי חוק הריכוזיות, רה-אורגניזציה של חברות וארגונים, ארגון חובות מחדש, הסכמי מיזוג ורכישה עבור החברות הגדולות ביותר במשק, הפרטות והתפלגות דיבידנדים.

 

הלקוחות שלנו בתחום שוק ההון

רשימת לקוחותינו המרוצים רחבה ופורשת ידיה על פני מגוון תחומים ונושאים – היי טק, דילרים, ביו-טכנולוגיה, בנקים וחברות ביטוח, תחבורה וכדומה. כל אלה קיבלו מאיתנו שירותי ייעוץ וליווי משפטי בתחומי דיני חברות, ניירות ערך ושוק ההון.

 

הפירמה שלנו מטפלת במקרים מורכבים אך יחד עם זאת, על פי רוב, מדובר במקרים "עדינים" למדי בהם יש אינטרסים, אינטריגות, מאבקי שליטה וכח וצד אחד שיפסיד הרבה – בדרך כלל, לא הצד המיוצג על ידינו.

 

גישור קונפליקטים והגעה לפשרה בין חברות

כאשר מתעורר סכסוך מסחרי – בין אם מדובר בחברות ציבוריות ובין אם מדובר בחברות פרטיות – שותפויות חברות, קרנות הון, פרוייקטים חוץ ארציים וכדומה, יש בידינו ניסיון רב וכח רב, עם כלים מעשיים ופרקטיים כדי לגשר על הקונפליקט ולהביא את החברות לפשרה. לרוב, יוכרע המקרה בפשרה מחוץ לבית המשפט, לשביעות רצון הלקוח שלנו, אך גם במקרים בהם מתקיימת גלישה לבית המשפט אנחנו ממשיכים בליווי הצמוד והמקצועי לכל אורך התהליך.

 

גיוס כספי עבור חברות

הפירמה שלנו נותנת ייעוץ באופן תדיר עבור משקיעים מקומיים ואף לא מקומיים, אשר מתעניינים ובוחרים להשקיע בחברות, בטגנולוגיות חדישות ובנכסי נדל"ן בארץ. אנחנו גם מספקים ייעוץ עבור אנשי עסקים ישראלים שבוחרים להשקיע כספים לא בארץ, והליווי במקרה זה הוא מהמובילים בארץ בתחומינו, מהמקיפים שניתן לתאר: ליווי משפטי בזמן המשא ומתן עבור עסקאות, בניית מבנה הון מירבי ומקסימלי, ייעוץ וליווי בתחום המיסים, קרוס-סיילים עם הנחות והטבות חסרות תקדים לאנשי מקצוע נוספים הנדרשים לתהליך, וכדומה.

 

נשמח לתת שירות ייעוץ בפגישה ללא עלות וללא התחייבות, בתיאום מראש, צור עימנו קשר כדי לקבל פרטים נוספים.

ניירות ערך