עורך דין פשיטת רגל

עורך דין כינוס, פשיטות רגל והוצאה לפועל

 

עורך דין מידן כשר מוביל את מחלקת כינוס, פשיטות רגל והוצאה לפועל ביד רמה ובזרוע נטויה – מומחיות התוכן שלו בתחום זה היא לאין שיעור, וברזומה שלו אלפי לקוחות שנהנו מהקלות (כלכליות ונפשיות כתוצאה מכך) על ידי הייצוג המשפטי שלו.

 

מה זה פשיטת רגל?

פשיטת רגל זהו מצב שבו אדם צבר חובות כספיים רבים וכבדים, ואין באפשרותו לפרוע חובות אלו. ישנם כל מיני משרדי עו"ד המתמחים בפשיטת רגל כגון משרד עו"ד מיסקביץ במצב זה, נבחן אותו אדם האם הוא זכאי להיכנס לתהליך של פשיטת רגל – ובמקרה וזכאי תרוכז כל פעולת גביית החובות באמצעות הנאמן ובפיקוח מלא על הנעשה של בית המשפט. במידה וקיבל אדם זכאות להליך פשיטת רגל – כלל ההליכים המשפטיים כנגדו מצד הנושים יוקפאו, וינתן צו כינוס. באמצעות ייעוץ משפטי ראוי, מקצועי ומקיף בתחום פשיטת הרגל אדם יכול להגיע למצב שהוא מקבל הפטר – החובות כנגדו נמחקים, ובאפשרותו לפתוח פרק חדש בחייו ולשים את עברו הכלכלי הכושל מאחוריו.

 

איחוד תיקים בהוצאה לפועל

איחוד תיקים בהוצאה לפועל הוא כינוי להליך דומה, אך שונה בהיבטים מסויימים, מהליך פשיטת רגל. ההחלטה באיזה הליך לבחור צריכה להעשות אך ורק על ידי איש מקצוע המכיר את נבכי החוק כדי להמנע מהשפעות שליליות או נטל כספי עודף מיותר בסיום התהליך על ידי החייב. הבחירה תלויה בגורמים רבים כגון יכולות החייב, נכסיו, רצונו ויכולתו להחקר וכמו כן גובה החוב משחק תפקיד מרכזי.

אין "נכון" או "לא נכון" בבחירת ההליך – איש מקצוע אחראי ומהימן יבחון כל מקרה לגופו וייעץ בנוגע להליך הכדאי ביותר.

 

נושא פשיטות רגל הוא נושא רגיש מאוד המלווה, במקרים רבים, בלחצים נפשיים ומשפחתיים רבים, ועל כן חשוב מאוד לבחור איש מקצוע שהוא לא רק מקצועי מאוד, אלא גם יכול להכיל את פושט הרגל הפוטנציאלי מבחינה נפשית ופסיכולוגית, להקל עליו את התהליך ולנהל עבורו תתי תהליכים עד להכרעה במקרה.

 

צו כינוס

צו כינוס הוא צו מטעם בית המשפט, שמגיע לחייב בתום תגובת הכונס הרשמי לבקשת פשיטת הרגל, ועל פי צו זה נקבע גובה התשלום החודשי וכמו כן דברים נוספים כגון מועד הדיון.

צו הכינוס יכיל מידע בנוגע להגבלות החלות על החייב (החזקה ושימוש בכרטיסי אשראי, שימוש בצ'קים, אפשרויות יציאה מהארץ, תוקף רישיון הנהיגה של החייב ועוד).

 

הכרעה בפשיטת הרגל

משתנים רבים נכנסים לשיקוליו של הכונס הרשמי כשהוא בוחן את בקשת פשיטת הרגל של החייב, בהתאם למסמכים ולמקצועיות עורך הדין המייצג את החייב, ילקחו בחשבון הכנסות החייב, הוצאות החייב, אחראיותו הכלכלית בזמן ההליך, גיל החייב, המצב הרפואי של החייב ויכולתו בשוק העבודה.

 

הליך הכינוס ופשיטת הרגל מאחורינו – מה עכשיו?

במצב שבו ההליך נסתיים בתוצאה חיובית ויש הסדר חוב נוח עבור החייב, בהנחה שנלקח איש מקצוע שעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר והצליח לעזור לחייב, יכל החייב פרק ב', דרך חדשה בחייו, כאשר גובה החוב הותאם ליכולת החייב להחזיר אותו. הפירמה שלנו תלווה את החייב גם בתחילת הדרך החדשה עם אמצעים להימנעות הישנות המקרה והנחיות.

כינוס ופשיטת רגל