במקרי אלימות במשפחה דרוש עורך דין פלילי מקצועי

תוכן עניינים

לכאורה המשפחה זה המקום הכי מוגן שיש לנו, כי אין עוד מקום שבו רצו אותנו כמו במשפחתנו. ההורים שלנו טרחו, חשבו והביאו אותנו לעולם אחרי מאמץ לא מבוטל, ולכן המצופה הוא שאם יש מקום שבו נרגיש מוגנים, זה הבית וזו המשפחה. האומנם זה המצב בכל המשפחות? האם באמת בכל משפחה עושים הכול כדי שהילדים יגדלו להיות אנשים עם ביטחון עצמי, בריאים וחיוניים בחברה? האמת היא, שככל שעוברות השנים אנחנו מגלים שיש עוד ועוד מקרים של אלימות בתוך המשפחה. לכן, אם גם אצלכם זה קורה לאחרונה כדאי שתדעו שאתם לא היחידים. יש אינספור סיבות ותירוצים למצבים שבהם אנשים מתנהגים בצורה אלימה כלפי קרוב משפחה כזה אחר, אך מה שבטוח זה שלא כדאי לשתוק במצבים כאלה. יתרה מכך, יש גם מצבים של אלימות במשפחה שממש מסכנים חיים ולכן חשוב לפנות עוד היום אל עורך דין פלילי שיוכל לעזור לכם, לפרטים ומידע נוסף.

מה תפקידו של עורך הדין?

אומנם זה נכון שעורך הדין שלכם לא יוכל להגן עליכם פיזית בפני קרוב המשפחה שתוקף אתכם, מאיים עליכם או מפחיד אתכם, אך הוא בהחלט יוכל לעזור לכם להתמודד עם הדברים מבחינה חוקית. ראשית, כדאי לפנות אל עורך דין פלילי כדי להבין מה בכלל אומר החוק בסיטואציה שאיתה אתם מתמודדים והאם יש משהו שתוכלו לעשות כדי להגן עליכם, כמו לדוגמא, הוצאת צו הרחקה לתוקף. שנית, עורך דין פלילי יוכל לבצע עבורכם את כל הבקשות ואת כל התהליך מול בית המשפט, כך שאתם תוכלו להתעסק במה שחשוב: ההגנה על עצמכם. בנוסף לכל אלה, אם התהליך יתחיל ויסתבך, עורך הדין שלכם יהיה האחראי על ייצוגכם מול בית המשפט לכל אורך הדרך. הוא גם יהיה האדם שיוכל לייעץ לכם מה כדאי לכם לעשות במהלך כל ההליך המשפטי הזה ומאיזה מצבים כדאי לכם להימנע. בצורה כזאת תוכלו לדעת שיש מי שדואג לאינטרסים שלכם ושיש לכם על מי לסמוך, מה שישפיע פעמים רבות על העונש שבסופו של דבר יקבל התוקף. חשוב לקחת בחשבון שלא אחת במקרים שבהם התקיפה היא כנגד קטינים בהחלט יכולה להיות סיטואציה שגם, לטובתם, הם יוצאו מחיק המשפחה ויעברו למסגרת אחרת. עורך דין פלילי מקצועי יידע לפרוס בפניכם את כל האפשרויות ביחס לסיטואציה שאיתה אתם מתמודדים ולכן עדיף לפנות אליו עוד היום.

אלימות בין שתי אנשים

איך בוחרים עורך דין בתחום הזה?

אין ספק שאם יש סיטואציה רגישה שלא פשוט להתמודד איתה, זו הסיטואציה של אלימות בתוך המשפחה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים האם כל עורך דין פלילי יוכל לעזור לכם, וכמובן שהתשובה לכך שלילית. לא כל עו"ד שאליו תתקשרו יידע איך לעזור לכם ולא כולם ייתנו לכם שירות שיהיה יעיל בדיוק באותה מידה. לכן אנחנו מציעים שתבדקו כמה שיותר פרטים לגבי כל עורך דין שאיתו תוכלו להתייעץ לגבי הסוגיה שאיתה אתם מתמודדים. האם הוא מנוסה? האם יש לו מוניטין שהוא צבר לעצמו בשנים האחרונות בענף הזה? האם הוא זמין עבורכם? וחשוב לא פחות, האם הוא גורם לכם להרגיש בנוח? בדרך כלל זה מאוד לא פשוט להודות שדווקא במקום שבו אנחנו אמורים להרגיש הכי מוגנים שיש למעשה אנחנו מפחדים. לכן, בבואכם לבחור עורך דין פלילי שתרצו לקבל ממנו שירות, יש מקום לבדוק גם את האופי שלו. עדיף לבחור תמיד עו"ד שיוכל לגרום לכם להרגיש בנוח שכן השקיפות המלאה מולו חשובה להצלחת התהליך המשפטי כולו.

 

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף
רישום פלילי ללא הרשעה

רישום פלילי אשר נשמר במאגרי המשטרה והפרקליטות, יכול ללוות אנשים במשך שנים ארוכות, גם אם הפשע בוצע מזמן. יתרה מכך, גם במקרים בהם כלל לא

CBD – למי מותר למכור לנו?

בתקופה שלנו קשה שלא להיתקל במי שמעשן מריחואנה, החומר הזה, שבשנים האחרונות מספר צרכניו הולך וגדל, משווק כקנאביס רפואי באופן מורשה ומאושר ע"י משרד הבריאות.

מה זו עבירת הפרת אמונים?

כל פעולה שבאה לידי ביטוי בניגוד עניינים ומבוצעת על ידי עובד ציבור, עלולה להיחשב על פי החוק לסוג כזה או אחר של עבירת הפרת אמונים.