2019 – מבול של בקשות לקבלת אזרחות פורטוגלית

תוכן עניינים

שנת 2019 עומדת ללא ספק בסימן מבול של בקשות של ישראלים להוצאה של דרכון פורטוגלי, והמומחים של חברת איזי נשיונטלי מסבירים בדיוק מדוע, וכיצד גם אתם יכולים להצטרף.

2019 – שנת מפנה בהוצאה של אזרחות פורטוגלית

אזרחות פורטוגלית 2019 מהווה כיום את המצרך המבוקש אשר הוציאו אזרחות פורטוגלית. הסיבה לנהירה הגדולה טמונה בהקלות משמעותי ביותר בעבור אלפי ישראלים, אשר מעוניינים להצטרף לאלפי הישראלים האחרים של ממשלת פורטוגל בכל הקשור להוצאה של אזרחות פורטוגלית, כמו גם כניסה של חברות מובילות בתחום כמו חברת איזי נשיונליטי אשר חוללה מהפכה של ממש בענף, זאת לאור הצלחה אדירה בליווי מקצועי ואישי לכל אורך התהליך, עד להוצאה של האזרחות המבוקשת. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת להתחיל בתהליך יש לבצע מספר שלבים, ואנחנו כאן עם כל הפרטים.

יד צבוע בדגל

הוצאת דרכון פורטוגלי – תהליך קל יותר מאי פעם, אך מצריך עבודה עם חברה מקצועית

אם אתם תוהים לעצמכם מי הוציא? דרכון פורטוגלי, תופתעו לגלות כי היום עשרות אלפי ישראלים מחזיקים באזרחות המבוקשת הזאת, זאת כאמור לאור ליווי מקצועי אותו קיבלו מחברת איזי נשיונליטי. כפי שמסבירים המומחים של החברה, לאור הביקוש הרב ממשלת פורטוגל קיבלה מפות של בקשות, ועל כן התהליך התארך באופן משמעותי. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי במידה ומבצעים את התהליך ע"פ הפרוטוקול ותוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר, ניתן לקצר את התהליך באופן משמעותי. למעשה, התהליך מתבצע בצורה כזו שבה יש לאסוף מסמכים שונים אשר מאששים כי אתם אכן צאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל, יהודים וללא עבר פלילי. לאחר מכן תיבחן הבקשה ע"י הקהילה היהודית אשר שוהה בעיר הבירה ליסבון או בעיר פורטו, ולאחר הצגה של כלל המסמכים כולל אילן יוחסין אשר מתורגם כולו לפורטוגזית, ניתן לקבל אישור עקרוני ולאחריו לגשת עמו אל משרדי הממשלה הפורטוגלים. לאחר זמן קצר, אתם עתידים להחזיק בידכם דרכון פורטוגלי אשר מהווה הזדמנות חסרת תקדים בעבורכם לפתוח פרק חדש, זאת לאור התנאים המפליגים להם זוכים אזרחי המדינה היפהפייה הזו, כמו גם מעבר חופשי בין מדינות אירופה וביצוע עסקים, למידה או השקעה בכנסי נדל"ן אשר יכולים להניב תשואה של 11% ואף יותר.

איזי נשיונליטי – החברה הטובה ביותר בענף

כאמור, אם גם אתם רוצים להצטרף לאלפי הישראלים אשר מחזיקים בדרכון פורטוגלי, אנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום קשר עם נציגי חברת איזי נשיונליטי לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית במספר 03-8448834 או להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.easynationality.com, להשאיר פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להוציא אזרחות פורטוגלית במחיר משתלם לכל כיס ועם הבטחה לעתיד ורוד ובטוח הרבה יותר

עורך דין מחוייך
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

מתלבטים לגבי סוגיה משפטית? לא יודעים אם צריך עורך דין או לא? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם מעורך דין מנוסה!

מידע נוסף